:: سه جداره سایت مرجع فروش درب و پنجره دو و سه جداره و پروفیل و ملزومات یو پی وی سی ::

جهت سفارش کالا با شماره های 88545301 و 88545300 تماس حاصل نمایید.

  
  

درب و پنجره دوجدارهدرب و پنجره دوجداره طی سالیان اخیر یکی از رایج ترین و پرآوازه ترین انواع پنجره بوده است و در کمتر از یک دهه حضور فعال در ایران گوی سبقت را از سایر انواع در و پنجره ربوده اند. آشکار است که این میزان از محبوبیت و تقاضای بازار به دلیل مزایای متعددی است که این پنجره ها دارند.

۱) دوام و استحکام بالا: در و پنجره های دو جداره از لحاظ استحکام، محصولی قابل اطمینان هستند و علی رغم تفاوت های ظاهری آن با انواع فلزی، ثبات و دوام بسیار بالایی دارند. البته این دوام و استحکام ارتباط مستقیم با نوع مواد اولیه و اجزاء تشکیل دهنده در و پنجره ها دارد.

۲) ثبات رنگ: یکی از اجزاء تشکیل دهنده این نوع پنجره ها پروفیل های (Upvc) است که به رنگ سفید تولید می شوند و میزان سفیدی و ثبات و عدم تغییر آن، رابطه مستقیم با کیفیت و میزان هر یک از ترکیبات به کار رفته در فرمولاسیون پروفیل های Upvcدارد.

۳) تنوع رنگی نامحدود: تنوع رنگی در پنجره دو جداره به واسطه دو فرآیند کاملا متفاوت صورت می پذیرد و هر دو روش نیز از لحاظ کیفی و مهمتر از آن استاندارد پذیرفته شده و قابل قبول است.

▪ پروفیل های لمینیت: پروفیل هایی هستند که فویل های رنگی در فرآیندی خاص و به واسطه ماشین آلات مربوط به این کار روی آنها به شکلی جدایی ناپذیر چسبانده می شوند و از این طریق امکان تولید رنگ های مختلفی از پنجره فراهم می شود. یکی از شاخص ترین مزایای لمینیت کردن پروفیل ها، امکان پیاده سازی طرح های مختلف روی پروفیل هاست که از بین تمامی طرح های موجود در دنیا چند طرح مختلف چوب مانند گردویی، بلوطی و ماهاگونی و در بین رنگ ها نیز نوک مدادی و نقره ای پر مصرف ترین انواع پروفیل های لمینیت در ایران هستند.

▪ پروفیل های رنگ آمیزی شده: در ابتدا باید توجه داشت که هنوز هیچ یک از استانداردهای معتبر در دنیا تولید پروفیل های رنگی را مجاز نکرده و پروفیل یو پی وی سی هنگام تولید می باید به رنگ سفید برای مصرف معمول و قهوه ای برای لمینیت کردن پروفیل تولید شوند؛ پروفیل های به کار رفته در ساختار پنجره، تنها از طریق رنگ آمیزی به رنگ دلخواه مصرف کننده در می آیند. در رابطه با پروفیل های رنگ آمیزی شده باید توجه داشت که رنگ مورد استفاده، رنگ ویژه پروفیل های یو پی وی سی است و از تکنولوژی خاصی بهره می برد؛ به گونه ای که پنجره های دو جداره رنگی استاندارد به هیچ وجه در طی سالیان دراز تغییر رنگ نمی دهند. خصوصیت دیگر رنگ های استاندارد، ضد خط و خش بودن آنهاست و در عین حال عدم محدودیت در انتخاب رنگ دلخواه و امکان اجرای طیف وسیع ۱۶میلیون رنگ موجب شده تا این روش به نسبت روش لمینیت کردن پروفیل ها از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد.

۴) عایق بندی: در واقع مهمترین عامل پدید آمدن نسل جدید پنجره ها و به طور کلی بسیاری از مصالح ساختمانی در عصر حاضر، قابلیت آنها در عایق بندی فضاهاست و می توان اینطور بیان کرد که در طیف وسیعی از مصالح ساختمانی مورد استفاده در سقف، کف، دیوار و به خصوص در و پنجره ها، تاثیر هر یک در میزان عایق بندی فضا، ملاک ارزش گذاری و تعیین سطح کیفی آنها است.

میزان عایق بندی در و پنجره های دو جداره تابعی از عوامل مختلف مانند شیشه، پروفیل، یراق آلات، نصب، فرایند تولید و مونتاژ، ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید و میزان دقت آنها، پروفیل های گالوانیزه به کار رفته در درون پنجره و میزان مهارت پرسنل شاغل در بخش تولید است که در صورت قرارگیری این عوامل به نحوی درست و مناسب در کنار یکدیگر، محصول به وجود آمده از کیفیتی مطلوب و کارکردی مقبول برخوردار خواهد بود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

scroll back to top
لطفا مارا در گوگل محبوب کنید

بهینه سازی سایت | بازاریابی اینترنتی | سایت ارزان | تزریق پلاستیک | گفتاردرمانی