:: سه جداره سایت مرجع فروش درب و پنجره دو و سه جداره و پروفیل و ملزومات یو پی وی سی ::

جهت سفارش کالا با شماره های 88545301 و 88545300 تماس حاصل نمایید.

  
  

 

اولین مزیت اندازه گیری میزان نفوذ هوا از درزهای دربها و پنجرههای ساختمان ها و کنترل میزان هوابندی آنها امکان اعمال استانداردهایی است که برای صرفه جویی انرژی مهم میباشد. همچنین مزیت دیگر آن فراهم کردن امکان انجام محاسبات دقیقتر جهت طراحی سیستمهای گرمایشی و سرمایشی می باشد.

هوایی که از بیرون از ساختمان وارد میشود، چه از طریق دستگاه های تهویه مطبوع و یا از طریق نفوذ از میان شکاف پنجرهها ودرب ها حائز اهمیت است. زیرا هوای بیرون برای کاهش آلودگیهای تولید شده در داخل ساختمان لازم است و همچنین برای سرد و یا گرم کردن این مقدار هوای بیرون در تابستان و زمستان، بخش قابل ملاحظه ای از بار دستگاههای سرمایشی و یا گرمایشی را تشکیل میدهد. معمولاً هوای لازم برای تهویه مطبوع و مناسب برای ساختمانهایی که از سیستم تهویه استفاده نمیکنند بصورت آزاد از میان پنجرهها ودربهای باز وارد ساختمان میشود. اما در در ساختمانهایی که از سیستم تهویه مطبوع استفاده میکنند، هوای تازه بصورت کنترل شده توسط فن از طریق مجراهای تعبیه شده شده وارد ساختمان میشود.

طبق مطالعاتی که اخیرا در کانادا انجام شده است، ساختمان هایی که درب و پنجره هایی فاقد هوابندی دارند حدود %45 از جذب گرما در تابستان و 60% از افت گرما در زمستان را موجب میشوند. این آمار مربوط به ساختمان های اداری است با پنجرههایی که حداقل یک سوم سطح دیوارهای خارجی را شامل میشوند و در شرایطی که باد با سرعت میوزد.این واقعیت بیانگر تاثیر میزان هوابندی بر مصرف انرژی و هزینههای ناشی از آن در ساختمانهایی است که از سیستم تهویه استفاده میکنند. بنابراین کنترل میزان نشت برای ساختمانهایی که از سیستم تهویه مطبوع استفاده میکنند بسیار اهمیت دارد.

با توجه به تحقیقات و بررسی های انجام شده یکی از مهم ترین پارامترها در انتخاب درب و پنجره، میزان نفوذ پذیری هوا در آنها است. همچنین لازم است که درب وپنجرههای ساخته شده قبل از نصب مورد آزمایش قرار گیرند و میزان هوا بندی آنها اندازه گیری شود.

با توجه به میزان عبور هوا از درب و پنجره می توان به آنها کلاس مورد نظر بر اساس اختلاف فشار هوا را داد. این کلاس تعیین شده می تواند به مهندسین محاسب جهت اندازه گیری بار حرارتی ناشی از ورود هوا کمک کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

تبلیغات درب و پنجره و ساختمان

 

پروفیل های ویستا بست

ارائه کلیه خدمات مربوط به مبلمان اداری توسط آرین دکور.

درب و پنجره شرکت top upvc

پارتیشن دوجداره ام دی اف شرکت آرین دکور

فروش درب و پنجره وین هاوس

فروش درب و پنجره دوجداره

آذین دژ الکترونیک

Door & Window uPVC

تعویض درب و پنجره بدون تخریب

 نمای ساختمان، بازسازی و دکوراسیون داخلی با معماران

طراحی وب سایت و بهینه 
سازی وب با طراحی سایت پارسیان

بانک موبایل درب و پنجره دوجداره

نمای ساختمان و نو سازی و بازسازی با معماران

درب و پنجره دوجداره سان وین

بانک ایمیل درب و پنجره دوجداره و صنف ساختمان

لطفا مارا در گوگل محبوب کنید

بهینه سازی سایت | بازاریابی اینترنتی | سایت ارزان | تزریق پلاستیک | گفتاردرمانی