:: سه جداره سایت مرجع فروش درب و پنجره دو و سه جداره و پروفیل و ملزومات یو پی وی سی ::

جهت سفارش کالا با شماره های 88545301 و 88545300 تماس حاصل نمایید.

  
  

 

ایرج رهبر، رییس کانون سراسری انبوه ‌سازان تهران در گفتگو با خبرنگاران گفت: مشکل اصلی در روند ساخت ‌و ساز در کشور به نظام اجرایی و مهندسی باز می‌گردد که باید به سمت کارایی 100% پیش رود.

وی شرایط فعلی ساخت‌ و ساز در کشور و پایین‌ بودن عمر ساختمان‌ها اظهار کرد: مساله عمر ساختمان‌ها به دو شاخص اصلی بستگی دارد یکی کیفیت مصالح ساختمانی و دیگری نحوه‌ی اجرا و ساخت‌وساز است.

ایرج رهبر در ادامه افزود: اگر مصالح به دست افراد غیرمتخصص باشد به عمر مفید ساختمان‌ها و کیفیت پایین ساخت منجر می‌شود.

وی در ادامه با بیان این ‌که بنابراین فقط استاندارد ‌بودن مصالح ساختمانی نباید مدنظر قرار گیرد، گفت: با تست مصالح کلیدی از جمله فولاد و سیمان می‌توان به استاندارد ‌بودن آنها اطمینان پیدا کرد.

رییس کانون سراسری انبوه‌ سازان تهران تاکید کرد: متخصصان این صنعت باید وقتی فولاد یا میلگردی را تحویل می‌گیرند آن را به آزمایشگاه منتقل کنند تا مراحل کنترل و تایید آنها انجام شود.وی با بیان این‌که برخی کارخانه‌ها مصالحی که تولید می‌کنند براساس آزمایش‌ها استاندارد نیست، تصریح کرد: مهندسان باید اطلاعات صحیحی از کارخانه‌ها داشته باشند تا براساس آن اقدام به تامین و خرید مصالح کنند.

رهبر ضمن اشاره به این موضوع که اصلی و کلیدی در زمینه‌ی مصالح ساختمانی را مصالح اصلی از جمله فولاد، بتن و سیمان تشکیل می‌دهند، گفت: این مصالح به عنوان سازه مستحکم در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند که باید مرغوب باشند.

رهبر خاطر نشان کرد: مساله‌ی اصلی بعد از انتخاب صحیح مصالح نحوه‌ی اجرا است که متاسفانه شهرداری برای هر کسی که وارد شود پروانه صادر می‌کند. وی با تاکید بر این ‌که مالکان ساختمان‌ها با توجه به این‌که اطلاعات دقیق ندارد به سراغ مهندسین می‌روند، گفت: ساختمان‌هایی که براین اساس ساخته می‌شوند روند صحیح و مشخصی ندارند.

رهبر در خاتمه با اشاره به این ‌که ناظر تمام وقت بر سر ساختمان‌ها نیست، گفت: مشکلاتی به وجود می‌آید که نتیجه‌اش در ساختمان‌سازی کشور مشخص می‌شود و همچنین تاکید کرد: مشکل اصلی نظام اجرایی و مهندسی ماست که باید صد‌ درصد کارا باشد .

این مطلب را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

تبلیغات درب و پنجره و ساختمان

 

پروفیل های ویستا بست

ارائه کلیه خدمات مربوط به مبلمان اداری توسط آرین دکور.

درب و پنجره شرکت top upvc

پارتیشن دوجداره ام دی اف شرکت آرین دکور

فروش درب و پنجره وین هاوس

فروش درب و پنجره دوجداره

آذین دژ الکترونیک

Door & Window uPVC

تعویض درب و پنجره بدون تخریب

 نمای ساختمان، بازسازی و دکوراسیون داخلی با معماران

طراحی وب سایت و بهینه 
سازی وب با طراحی سایت پارسیان

بانک موبایل درب و پنجره دوجداره

نمای ساختمان و نو سازی و بازسازی با معماران

درب و پنجره دوجداره سان وین

بانک ایمیل درب و پنجره دوجداره و صنف ساختمان

لطفا مارا در گوگل محبوب کنید

بهینه سازی سایت | بازاریابی اینترنتی | سایت ارزان | تزریق پلاستیک | گفتاردرمانی