:: سه جداره سایت مرجع فروش درب و پنجره دو و سه جداره و پروفیل و ملزومات یو پی وی سی ::

جهت سفارش کالا با شماره های 88545301 و 88545300 تماس حاصل نمایید.

  
  

پنجره های دوجداره UPVC به دو گروه كلي تقسيم مي شوند:

 

1-   پنجره های UPVC کشویی

نحوه باز شدن پنجره های كشويي به وسيله حركت غلطك هایی می باشد که بر روي ريل تعبيه شده است که مي تواند به چپ و يا راست حركت كند. حد فاصل قسمت بازشو و قسمت ثابت پنجره نوار هاي مويي است كه به منظور جلوگيري از ايجاد استحكاك قرار داده شده است.

در پنجره هاي كشويی جنس این نوار که نوار آبندي نامیده میشود از نوار لاستيكي EPDM ،سیلیکون و یا TPE مي باشد.

اين پنجره ها قابليت ساخت در ابعاد مختلفي را دارد، لازم به ذکر است به دلیل اين كه بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم لنگه متحرك آن بر روي لنگه ثابت قرار گيرد، پس اين پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته مي شوند و اين مسئله تا حدودي در انتخاب عرض پنجره محدوديت ايجاد خواهد نمود.

 

-        پنجره هاي كشويي دو حالته يا فولكس واگني: این دسته از پنجره ها دو حالته نیز نامیده میشوند. استاندارد های بالا جهت جلوگیری از ورود هوا و گرد و غبار از ویژگی های منحصر پنجره های فولكس واگني باشد.


-        پنجره های کشویی بالا رونده (لیفتینگ): این نوع پنجره ها که پنجره های آمریکایی هم نامیده میشوند جهت کاربری های خاص پیشنهاد می شود.


2-   پنجره های UPVC لولایی و یا بازشو

اولویت انتخاب و پیشنهاد خرید پنجره دوجداره UPVC کلاس بازشو یا لنگه ای می باشد. عایق بندی این کلاس پنجره بدلیل مشخصات خاص پروفیل ها و استفاده از دو ردیف نوار عایق عالی در محل نصب شیشه دو و یا سه جداره با دو یا سه ردیف نوار آب بندی دیگر در محل قاب های UPVC بسیار مناسب تر از انواع کشویی می باشد.

این سیستم پنجره شامل یک قاب اصلی با اندازه دلخواه می باشد. لنگه بازشو حول یک محور در قاب خود حرکت می کند. امکان ساخت پنجره های تو در تو در این سیستم ممکن می باشد به نحوی که یک لنگه بازشو خود قاب اصلی یک بازشو دیگر باشد. اشکال خاص پنجره مانند پنجره های دوجداره گرد، زاویه دار و ... نیز با انواع اتصالات و یراق آلات دوجداره ممکن می باشد.

البته از محدودیت های این سیستم پنجره می توان به محدویت های ارتفاعی (فاصله تا سقف) و ارتفاع از کف اشاره نمود. این نقاط ضعف بدلیل نیاز لنگه بازشو پنجره دوجداره به چرخیدن حول محور خاص خود است که این امر موجب بر هم خوردن نظم پرده ها، ایجاد محدودیت ارتفاع از کف زمین و روی کابینت ها می شود.

یکی از راه حل های این مسئله انتخاب درست عرض لنگه بازشو متناسب با نیاز می باشد. استفاده از انواع کتیبه جهت ایجاد محلی ثابت در پنجره ، استفاده از انواع پنجره دو جداره دوحالته و استفاده از سیستم های کشویی فولکس واگنی به عنوان پاسخی برای حل این مسئله است.


 

-        بازشو لنگه ای پنجره تک حالته: ساده ترین نوع پنجره دوجداره UPVC بازشو لنگه ای پنجره تک حالته می باشد. در این سیستم یک طرف بازشو بعنوان محل دستگیره و قفل شو و طرف مقابل بعنوان محل نصب لولا ها در نظر گرفته می شود. البته نوع و برند دستگیره ها ، لولا ها ، چفت ها و سایر یراق آلات تک حالته بسته به انتخاب کارفرما می تواند متفاوت باشد.

-        لنگه ای بازشو دو حالته: از امتیاز های قابل توجه این نوع پنجره تهویه هوا داخلی با کمترین سطح اشغال در محیط می باشد.این مدل پنجره دقیقا شبیه پنجره دو جداره تک حالته می باشد اما به کمک استفاده از یراق آلات خاص و دستگیره گردان دو حالته امکان بازشو ساده و بازشو از بالا را در زاویه ای محدود ممکن می سازد. در حالت بسته کامل این نوع پنجره بهترین عایق بندی را نسبت به مدل های ساده تک لنگه ای دارد.

-        تک حالته سرویسی: کاربرد خاص این سیستم جهت تهویه هوا در سرویس های بهداشتی، سرویس های حمام، استخر ها، سونا و جکوزی می باشد. این نوع پنجره بصورت تک حالته و معمولا بازشو از بالا ساخته می شود.

حداکثرسایز در این مدل پنجره طول و عرض 60 سانتی متر می باشد. رنگ شیشه در این مدل معمولا از انواع رنگی ، برفی و یا مشجر می باشد که بصورت یک جداره از شیشه دوجداره می باشد.

اهرم هایی در یراق آلات این دسته از پنجره ها تعبیه شده است که اجازه بازشدن بیش از چند درجه را نمی دهند.

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

تبلیغات درب و پنجره و ساختمان

 

پروفیل های ویستا بست

ارائه کلیه خدمات مربوط به مبلمان اداری توسط آرین دکور.

درب و پنجره شرکت top upvc

پارتیشن دوجداره ام دی اف شرکت آرین دکور

فروش درب و پنجره وین هاوس

فروش درب و پنجره دوجداره

آذین دژ الکترونیک

Door & Window uPVC

تعویض درب و پنجره بدون تخریب

 نمای ساختمان، بازسازی و دکوراسیون داخلی با معماران

طراحی وب سایت و بهینه 
سازی وب با طراحی سایت پارسیان

بانک موبایل درب و پنجره دوجداره

نمای ساختمان و نو سازی و بازسازی با معماران

درب و پنجره دوجداره سان وین

بانک ایمیل درب و پنجره دوجداره و صنف ساختمان

لطفا مارا در گوگل محبوب کنید

بهینه سازی سایت | بازاریابی اینترنتی | سایت ارزان | تزریق پلاستیک | گفتاردرمانی