:: سه جداره سایت مرجع فروش درب و پنجره دو و سه جداره و پروفیل و ملزومات یو پی وی سی ::

جهت سفارش کالا با شماره های 88545301 و 88545300 تماس حاصل نمایید.

  
  



سرمایه‌گذاری و توسعه خطوط تولید پنجره برای افزایش ظرفیت تولید یا بهبود کیفیت شامل دو بخش اصلی است:

 

1-     توسعه فضای کارگاهی تولید متناسب با ماشین‌آلات

بدیهی است هر گونه توسعه ظرفیت ماشین‌آلات بدون مد نظر قرار دادن فضای متناسب کارگاهی تغییر چندانی در ظرفیت و بهره‌‍وری تولید نمی‌تواند ایجاد کند.تناسب فضای کارگاهی با ظرفیت تولید و نوع ماشین‌آلات از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

2-     خرید ماشین‌آلات پیشرفته‌

یک کارگاه تولیدی می‌تواند با حفظ ماشین‌آلات موجود و افزودن چند دستگاه جدید ظرفیت تولید را افزایش دهد. این افزایش ظرفیت باید متناسب با ظرفیت فروش بازار ارزیابی شود.

 

جهت افزایش ظرفیت تولید یا بهبود کیفیت نیز میتوان به پیاده‌سازی و استفاده از سیستم‌ها یا ماشین‌آلات اتوماسیون اشاره کرد. معمولا اتوماسیون در دو بخش جداگانه یا تواما باعث افزایش بهره‌وری تولید می‌شود. بخش اول کاهش یا حذف خطاهای نیروی انسانی یا افزایش سرعت تولید. روش و سیستم‌های اجرا بسته به نوع خط (تک، دو یا چهار سر)، حجم سرمایه‌گذاری و میزان افزایش ظرفیت تولید قابل بحث می‌باشد. اتوماسیون گاهی شامل خرید یا پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریتی (مانند مدیریت کیفیت) یا خرید تجهیزات با قیمت مناسب (مانند متر لیزر، نرم افزارهای پیشرفته تولید) یا خرید ماشین‌آلات اتوماسیون با سرمایه‌گذاری‌های متوسط به بالا می‌باشد.

تهیه میز‌های مونتاژ یراق نیز جهت کاهش خطا و افزایش کیفیت و سرعت تولید نیز راهی دیگر جهت افزایش ظرفیت تولید یا بهبود کیفیت می باشد. این سیستم‌ها امکان کاهش خطا و افزایش کیفیت و سرعت تولید را برای یک کارگاه ایجاد می‌کنند. نکته اول کاهش خطا باعث جلوگیری از اتلاف زمانی حاصل از اصلاح شده و در عین حال زمان مونتاژ یراق را افزایش می‌دهد. بنابراین نقش میز‌های مونتاژ بهره‌وری دوگانه می‌باشد. سرعت مونتاژ در این میز‌ها گاه 3 تا 5 برابر حالت عادی (بسته به مهارت نیروی انسانی) می‌باشد و میانگین زمان نصب یراق بین 2 الی 3 دقیقه برای یراق دوجهت می‌باشد.

تولید کنندگان همچنین می توانند با تهیه دستگاه پیچ‌زن اتوماتیک باعث افزایش سرعت پیچ‌زنی در فرآیند تولید شوند و نیز راندمان تولید را تا چهار برابر حالت عادی افزایش دهد. انواع دو موتورۀ این دستگاه‌ها قابلیت پیچ‌زنی دو پروفیل یا دوپیچ بر روی یک پروفیل در یک حرکت را دارا هستند که راندمان بسیار بالایی دارند. گاهی سرعت پیچ‌زنی در این دستگاه‌ها به 2 ثانیه به ازای هر پیچ می‌رسد که می‌تواند سرعت تولید و بهره‌وری را به اندازه چشمگیری افزایش دهد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

تبلیغات درب و پنجره و ساختمان

 

پروفیل های ویستا بست

ارائه کلیه خدمات مربوط به مبلمان اداری توسط آرین دکور.

درب و پنجره شرکت top upvc

پارتیشن دوجداره ام دی اف شرکت آرین دکور

فروش درب و پنجره وین هاوس

فروش درب و پنجره دوجداره

آذین دژ الکترونیک

Door & Window uPVC

تعویض درب و پنجره بدون تخریب

 نمای ساختمان، بازسازی و دکوراسیون داخلی با معماران

طراحی وب سایت و بهینه 
سازی وب با طراحی سایت پارسیان

بانک موبایل درب و پنجره دوجداره

نمای ساختمان و نو سازی و بازسازی با معماران

درب و پنجره دوجداره سان وین

بانک ایمیل درب و پنجره دوجداره و صنف ساختمان

لطفا مارا در گوگل محبوب کنید

بهینه سازی سایت | بازاریابی اینترنتی | سایت ارزان | تزریق پلاستیک | گفتاردرمانی