:: سه جداره سایت مرجع فروش درب و پنجره دو و سه جداره و پروفیل و ملزومات یو پی وی سی ::

جهت سفارش کالا با شماره های 88545301 و 88545300 تماس حاصل نمایید.

  
  

شیشه دو جدارهمسئله ای که امروزه مهندسین معمار در طراحی و اجرای واحد های ساختمانی با آن روبرو می باشند حفظ گرمای محیط ساختمان در زمستان و سرما و برودت فضای داخل در تابستان می باشد.

پنجره ها در هر ساختمان مهمترین نقاط انتقال دهنده دمای فضای خارج به محیط داخل محسوب می گردند. در یک خانه معمولی 25% گرما از طریق دیوارها و حدود 40% از طریق پنجره ها تلف می شود. از آنجایی که شیشه قادر به هدایت گرما و سرما بین دو محیط می باشد، بنابراین ویژگی مهم شیشه دوجداره عایق بودن آن است.عملکرد شیشه دو جداره بسیار ساده است

 

همان طور که ذکر شد شیشه عایق حرارتی بسیار خوبی است. در یک روز سرد زمستانی یک شیشه تک جداره مقدار قابل توجهی از گرمای داخل منزل را به خارج هدایت میکند. به همین ترتیب در یک روز گرم تابستان شیشه تک جداره به آسانی گرمای محیط بیرونی را به داخل آورده و در نتیجه باعث افزایش دمای درون ساختمان می شود. هوا و گاز هدایت کننده حرارتی ضعیف تری هستند. هوا یا گاز موجود مابین دو جداره شیشه باعث عدم تبادل حرارت محیط بیرون و داخل شده و محل سکونت شما را در تابستان خنک و در زمستان گرم نکاه می دارد.

استفاده از شیشه دوجداره موجب کاهش اتلاف انرژی به روش رسانش شده و به سبب فاصله بین دو جداره میزان انتقال انرژی به روش جا بجائی نیز فوق العاده اندک است.

استفاده از شیشه های دوجداره منجر به کاهش قابل ملاحظه هزینه های انرژی می گردد. با وجود قیمت بیشتر شیشه  دوجداره نسبت به تک جداره به سبب صرفه جویی در هزینه های مصرف انرژی در مدت زمان کوتاهی این تفاوت قیمت جبران خواهد شد. به همین دلیل در معماری مدرن استفاده از پنجره های عایق و نصب شیشه های دوجداره بر روی آن به امری رایج بدل گردیده است.

از آنجا که انتقال صداهای نا هنجار به فضای داخلی ساختمان در دنیای امروز بخش عمده ای از مشکلات زندگی در شهرهای بزرگ به شمار می رود قابل ذکر است از دیگر خصوصیات وویژگیهای شیشه دو جداره عایق صوتی بودن آن است. آلودگی صوتی واثرات زیان آور آن در واکنش اجتماعی وسلامتی شهروندان به خوبی قابل مشاهده است. فاصله مناسب بین دو لایه شیشه و تزریق گاز به داخل آن شدت آلودگی صوتی در فضای داخل ساختمان را به 30 تا 35 دسی بل(dB) کاهش داده ومحیطی آرام را برا ی زندگی فراهم می کند
هزینه اضافی بابت شیشه دوجداره نسبت به شیشه معمولی به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی به سرعت بازگشت وجبران خواهد شد.

 

برخی مزایای درب و پنجره های upvc را می توان به صورت زیر شرح داد :

عایق گرما و سرما: طبق مطالعات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت، 48 درصد راه های نفوذ هوا از پنجره ها و 24 درصد از درها است. عایق بودن شیشه ها، اتلاف انرژی های سرمایشی و گرمایشی را تا 45 درصد کاهش می دهد.

 

عایق صوتی:شیشه های چند جداره، نوع گاز مصنوعی بین شیشه ها، استفاده از درزگیرهای لاستیکی مناسب و همچنین فضای متخلخل پروفیل های UPVC، موجب شده این پنجره ها نسبت به پنجره های فلزی سبکتر بوده، در عین حال عایق خوبی در مقابل صوت می باشند و مقاومت کافی در برابر باد و طوفان و لرزش در هنگام باد از خود بروز دهند.

 

کارایی و تنوع شکل و رنگ: تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع، پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند.

 

قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی به وسیله چرخش دستگیره: امکان استفاده راحت برای تهویه ی هوا یا باز و بسته کردن پنجره ها را فراه می سازد.

 

اقتصادی:پنجره های UPVC نیاز به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری به صورت سفید و یا رنگی تولید می شود. درب و پنجره های UPVC به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد.

 

بهداشتی و مقاوم در برابر مواد اسیدی و یازی: بنا به خواص ماده UPVC، درب و پنجره های UPVC مقاومت بسیار خوبی در مقابل شرایط جوی، رطوبت، حرارت و سرما از خود نشان میدهند. بخصوص در محیط های اسیدی و بازی دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند. علاوه بر آن رشد باکتری ها در ماده PVC بسیار محدود بوده و در مجموع، این خواص استفاده از درب و پنجره های UPVC در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها را برجسته می سازد.

 

شستشوی آسان : در و پنجره ها طوری طراحی می شوند تا بتوان به تمام قسمت های پنجره از جمله قسمت های پشتی دسترسی پیدا کرد و با دست و شوینده ها تیمز کرد .

 

همبستگی با طبیعت:مواد UPVC صد در صد قابل بازیافت و برگشت به چرخه تولیدند. همچنین پنجره های قدیم و ضایعات ساخت پنجره های PVC می توانند خرد شده و مجدداً در ساخت دیگر محصولات مورد استفاده قرار گیرند.

 

ضد اشتعال و برق گرفتگی:دمای احتراق ماده (PVC) 380 درجه سانتیگراد است، که در مقایسه با پنجره های چوبی دیرتر مشتعل شده و بر خلاف چوب ماده PVC با دور نمودن منبع حریق خود به خود خاموش می شود. همچنین استفاده از مواد افزودنی (مولتی فایرها) سرعت انتشار حریق را بسیار کند می کند. مقاومت الکتریکی ماده UPVC

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

scroll back to top
لطفا مارا در گوگل محبوب کنید

بهینه سازی سایت | بازاریابی اینترنتی | سایت ارزان | تزریق پلاستیک | گفتاردرمانی