:: سه جداره سایت مرجع فروش درب و پنجره دو و سه جداره و پروفیل و ملزومات یو پی وی سی ::

جهت سفارش کالا با شماره های 88545301 و 88545300 تماس حاصل نمایید.

  
  

پنجره های کشویی در دو نوع تک ریل و دو ریل موجود می باشند . لنگه های بازشو در پنجره کشوییِ تک ریل  از یک طرف چپ یا راست باز می شود اما پنجره کشویی دو ریل ممکن است از دو سمت باز شود . در مواردی که می خواهیم پنجره ها فضای کمتری را به هنگام باز کردن اشغال کنند و یا مزاحمتی برای پرده به هنگام باز کردن ایجاد نکند ازپنجره کشویی ( پنجره ریلی ) استفاده می کنند .

اما با وجود این مزیت ، پنجره های کشویی با پنجره های لولایی دارای تفاوتهایی می باشند که معمولا باعث می شود استفاده از این پنجره ها به خریداران پیشنهاد نگردد

1- پنجره کشویی معمولا پروفیل بازسازی ندارد.

در پنجره های بازسازی، به دلیل اینکه فریم زیر کار صاف نیست و سطح مقطع 60 میلیمتری پروفیل بر روی سطح صاف فریم انتظار قرار نمی گیرد، از پروفیلهای مخصوصی استفاده می شود که دارای لبه می باشد و بر روی فریمهای قدیمی پنجره ها قابل جایگذاری است . در تعویض پنجره های قدیمی ، عایق بندی بالای پنجره های جدید مدنظر است ، پنجره کشویی از آنجایی که از عایق بندی کمتری برخوردارند معمولا در پروژه های بازسازی کاربرد ندارند و پروفیل مخصوص بازسازی برای آنها وجود ندارد.

2- پنجره لولایی به دلیل وجود لاستیک EPDM فیتینگ و عایق بندی بهتری نسبت به پنجره های کشویی دارد . به این ترتیب که در هنگام بسته شدن لنگه پنجره لولایی ، لاستیک های  EPDMکه بین لنگه و فریم قرار دارند تحت فشار قرار گرفته و مانع از ورود هوا از فاصله لنگه و فریم می شوند و عایق بندی مناسب صورت می گیرد اما لنگه پنجره کشویی به هنگام بسته شدن فقط در کنار فریم خود قرار می گیرد و لنگه هیچ فشاری در هنگام بسته شدن به فریم نمی آورد و به جای لاستیک  EPDM یک سری پرزگیر و درزگیر میان لنگه و فریم وجود دارد که مانع از ورود گرد و خاک و حشرات به داخل می شوند .

3- در پنجره های کشویی به دلیل ساختار پروفیل ، ضخامت شیشه دو جداره و در نتیجه فاصله بین دوجداره کمتر و در نتیجه میزان گاز آرگون بین شیشه ها کمتر می باشد و همین موضوع در کم شدن عایق بندی تاثیر دارد.

4- یکی از دلایل دیگری که در کم شدن عایق بندی پنجره های کشویی تاثیر دارد وجود ریل در زیر لنگه می باشد که فاصله ای بین لنگه و فریم ایجاد می کند ..

5-  تفاوت ظاهری : پروفیل استفاده شده در پنجره کشویی در نوع تک ریل ضخیم تر از پنجره لولایی می باشد  و از لحاظ زیبایی، زیبایی کمتری نسبت به پنجره های لولایی دارد .

لنگه های متحرکِ پنجره کشویی نسبت به لنگه های ثابت جلو تر قرار می گیرند و در موازات هم نیستند و حتی در هنگام بسته بودن پنجره نیز این تفاوت سطح وجود دارد که از لحاظ دیداری زیبایی کمتری دارد .

6- نظافت پنجره کشویی

شستشوی پنجره های کشویی، بدلیل اینکه لنگه ها در هنگام باز شدن روی هم قرار می گیرد، سخت تر از پنجره های لولایی می باشد (مخصوصا قسمت بازشو) .

7- در پنجره های لولایی به دلیل اینکه از لولا استفاده می شود ؛ اصطکاک میان لنگه و فریم در هنگام باز و بسته شدن کم است و این پنجره ها نسبت به پنجره های کشویی راحت تر باز می شوند .

اکثر کارشناسان استفاده از پنجره های لولایی دوحالته را به دلیل نداشتن مشکلات پنجره کشویی،  به جای پنجره های کشویی پیشنهاد می دهند .

چه نوع برندی برای پنجره کشویی مناسب تر می باشد؟

انتخاب برند پروفیل در پنجره های کشویی اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا که برخی از انواع پروفیل کشویی دارای قالب های تولیدی نامناسب می باشند که دارای مشکلات زیادی در عایق بندی می باشند تا جایی که ممکن است حتی حشرات به داخل خانه نفوذ می کنند.

برند متداول برای پنجره کشویی تک ریل وینتک و برای پنجره کشویی دو ریل ویستا بست می باشد .

www.3jedareh.com

نویسنده : برسابه دولتیان

این مطلب را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

تبلیغات درب و پنجره و ساختمان

 

پروفیل های ویستا بست

ارائه کلیه خدمات مربوط به مبلمان اداری توسط آرین دکور.

درب و پنجره شرکت top upvc

پارتیشن دوجداره ام دی اف شرکت آرین دکور

فروش درب و پنجره وین هاوس

فروش درب و پنجره دوجداره

آذین دژ الکترونیک

Door & Window uPVC

تعویض درب و پنجره بدون تخریب

 نمای ساختمان، بازسازی و دکوراسیون داخلی با معماران

طراحی وب سایت و بهینه 
سازی وب با طراحی سایت پارسیان

بانک موبایل درب و پنجره دوجداره

نمای ساختمان و نو سازی و بازسازی با معماران

درب و پنجره دوجداره سان وین

بانک ایمیل درب و پنجره دوجداره و صنف ساختمان

لطفا مارا در گوگل محبوب کنید

بهینه سازی سایت | بازاریابی اینترنتی | سایت ارزان | تزریق پلاستیک | گفتاردرمانی